+36 30 7914664    info@csibavilla.hu

Általános szerződési feltételek

  1. Bevezetés
  2. A Csiba Villa (továbbiakban: Villa) üzemeltetője, az alább meghatározott Szolgáltató ezúton hívja fel valamennyi ügyfelének, vendégének, valamint weboldala látogatóinak (továbbiakban ezek együttesen: vendég(ek) figyelmét, hogy amennyiben felhasználója kíván lenni az említett weboldalnak, vagy megrendelője kíván lenni a Szolgáltató szolgáltatásainak, úgy

figyelmesen olvassa el a jelen

  • Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF), valamint
  • az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatot és
  • a Házirendet,

tovább csak abban az esetben használja a weboldalt, vagy vegye igénybe a szolgáltatásokat, amennyiben az ÁSZF és az adatvédelmi szabályozás, valamint a házirend minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

Tekintettel arra, hogy a hatályos Polgári Törvénykönyv 6:78. § 1. bekezdése szerint az általános szerződési feltétel akkor válik a szerződés részévé, ha alkalmazója lehetővé tette, hogy a másik fél annak tartalmát a szerződéskötést megelőzően megismerje, és ha azt a másik fél elfogadta, Szolgáltató kinyilvánítja, hogy felhívja leendő Vendégei figyelmét arra, hogy a mindenkor hatályos általános szerződési feltételek linkje elérhető elektronikusan, valamint a www.csibavilla.hu weboldalon, továbbá elérhető a Villa recepcióján papír alapon. A Vendég az Ajánlatkérésével, illetve annak elfogadásával, vagy a weboldalon történt

foglalási igény elküldésével kijelenti, hogy a mindenkor hatályos általános szerződési feltételeket, valamint a fent megjelölt adatvédelmi szabályozást megismerte, megértette, elfogadta.

 

  1. Fogalom meghatározások

 

Az ÁSZF-ben (és/vagy a Szolgáltatási Szerződésben) használt kifejezések, fogalmak az alábbi jelentéstartalommal bírnak:

  1. Szolgáltató:

Hajnal Éva

székhely: Révfülöp, Csörgő utca 8., 8253

szolgáltatás címe: Révfülöp, Liget köz 7, 8253

telefonszám: +36 30 791 4664 

e-mail: info@csibavilla.hu

weboldal:  https://csibavilla.hu/; 

  1. Szerződéskötő a Szolgáltatási Szerződést a Szolgáltatóval megkötő fél, aki a gyakorlatban a Szolgáltató Szolgáltatásait igénybe vevő természetes személy, aki nem tartozik a Vendéggel együtt ott tartózkodó Személy fogalma alá, de nem is zárja ki.
  2. Szerződéskötővel együtt ott tartózkodó Személy(ek): a Szerződéskötővel együtt érkező és a Villában a Szerződéskötővel együtt ott tartózkodó személy(ek), aki(k) a Szerződéskötővel együtt a Szálláshely-szolgáltatást és/vagy a Kiegészítő Szolgáltatás(oka)t igénybe veszi(k). Amennyiben az ÁSZF a Vendégre utal, vagy a Vendégre hivatkozik, a Vendég alatt a Szerződéskötővel együtt ott tartózkodó Személy(eke)t is érteni kell, kivéve, ha az ÁSZF másként nem rendelkezik.
  3. Költségviselő az a természetes vagy jogi személy, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság, aki-, vagy amely a Szolgáltatás igénybevételéért a Szolgáltatót megillető ellenértéket a Szolgáltató számára megfizeti. Költségviselő lehet a Szerződéskötő, a Vendéggel együtt ott tartózkodó Személy vagy harmadik személy is. Amennyiben az ÁSZF külön nem említi, a Vendég alatt a Költségviselőt is érteni kell.
  4. Ellenérték-, vagy ár-, vagy díj az adott Szolgáltatás igénybevételéért a Szolgáltatót megillető, pénzben kifejezett díj, amelynek megfizetésére köteles a Szerződéskötő, a Vendég vagy a Költségviselő.
  5. Kiegészítő Szolgáltatás: a szabadidő tartalmas eltöltéséhez, az egészségi állapot megőrzéséhez, a fizikai közérzet javításához a Szolgáltató által a Vendégei részére nyújtott, az adott típusú Szálláshelyszolgáltatásnak részét nem képező egyéb szolgáltatás, feltéve, hogy ilyet a Szolgáltató a Szolgáltatás időpontjában a Vendégek részére ajánl, vagy biztosít (pl. masszázs, transzfer, stb.). A Vendégek által egy adott időszakban igénybe vehető különböző fajtájú Kiegészítő Szolgáltatások körét és Ellenértékét a Szolgáltató a weboldalon teszi közzé, vagy a Vendég(ek) kérésére, arról a Vendége(ke)t a Szálláshely-szolgáltatás nyújtása előtt, vagy alatt – attól függően, hogy a Kiegészítő Szolgáltatás(ok)ra vonatkozó igény mikor merül fel -, de minden esetben az igénybevétel előtt, külön tájékoztatja. A Kiegészítő Szolgáltatások köre az év különböző időszakaiban változik, illetve változhat, továbbá az ennek megfelelő Kiegészítő Szolgáltatásokat a Vendég a Szolgáltatási Szerződés létrehozásakor, vagy azt követően is igényelheti, beleértve a Szálláshely-szolgáltatás nyújtása időtartamát is. A Kiegészítő Szolgáltatások körei, tartalmai, feltételei és ellenértéke mindig az ÁSZF részét képezik és ezek meghatározásai az ÁSZF mellékleteinek tekintendők.
  6. Szálláshely-szolgáltatás: nem huzamos jellegű, éjszakai ott-tartózkodást, pihenést is magában foglaló tartózkodás céljára szálláshely nyújtása a Villában. Ezen szálláshely nyújtásával közvetlenül összefüggő egyéb szolgáltatások nyújtása, így az éttermi szolgáltatások, valamint reggeli biztosítása, amelyek nem tartoznak a Kiegészítő Szolgáltatások közé.
  7. Szoba: a Villában kialakított két vagy több ágyas szoba. Szoba alatt a teljes villa egyben értendő, szobánként nem kiadható.
  8. Villa: Csiba Villa Révfülöp; címe: Révfülöp, liget köz 7, 8253
  9. Szolgáltatás: a Szálláshely-szolgáltatás általános, vagy amennyiben a Szolgáltatási Szerződésben a Felek Kiegészítő Szolgáltatás(ok) nyújtásában is megállapodtak, vagy ilyet Szolgáltató felajánl, úgy a Szálláshely-szolgáltatás és a Kiegészítő Szolgáltatás(ok) összefoglaló megnevezése.
  10. Szolgáltatási Szerződés a Szerződő felek között létrejövő megállapodás, amelynek tárgya a Szolgáltatás.
  11. Szerződő felek: a Szolgáltatási Szerződést megkötő felek, így a Szolgáltatási Szerződés és az Általános Szerződési Feltételek alanyai, akik egyfelől a Szolgáltató, másfelől a Vendég vagy a Költségviselő.
  12. Weboldal: a www.csibavilla.hu portál és minden aloldala, amelynek üzemeltetője a Szolgáltató.

 

 

  • Irányadó jogszabályok

Az ÁSZF-ben és/vagy a Szolgáltatási Szerződésben külön nevesített, vagy nem nevesített, de a Szolgáltató és a Vendég egymás közötti jogviszonyát rendező jogszabályok nem kizárólagos felsorolása a következő:

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló2013. évi V. törvény(a továbbiakban: Ptk.),
  • a kereskedelemről szóló2005. évi CLXIV. törvény(a továbbiakban: Kertv.),
  • a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló 2009. évi LXXVI. törvény(a továbbiakban: Szolgáltatási tv.),
  • a fogyasztóvédelemről szóló1997. évi CLV. törvény(a továbbiakban: Fogyasztóvédelmi tv.),
  • a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló2008. évi XLVII. törvény (a továbbiakban: Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot tiltó tv.),
  • az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló2011. évi CXII. törvény(a továbbiakban: Info tv.),
  • a helyi adókról szól 1990. évi C. törvény (a továbbiakban: Htv.),
  • a szálláshely-szolgáltatási tevékenység folytatásának részletes feltételeiről és a szálláshely-üzemeltetési engedély kiadásának rendjéről szóló 239/2009. (X.20.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Szálláshely- szolgáltatási Korm. rendelet).

 

  1. Jelen ÁSZF hatálya
    • A jelen ÁSZF 2025. április 2. napján kerül a Szolgáltató által a Weboldalon közzétételre.
    • Az ÁSZF a Weboldalon történő közzététellel lép hatályba és az ÁSZF rendelkezéseit kell alkalmazni a közzététel napján, vagy az azt követően létrejött Szolgáltatási Szerződésre, amennyiben a Szolgáltatás megrendelése nem közvetítő oldalon keresztül történik.
    • Az ÁSZF eltérő rendelkezés hiányában a Weboldalon történt közzétételét megelőzően létrejött Szolgáltatási Szerződésre nem alkalmazható.
    • Jelen ÁSZF tárgyi hatálya kiterjed minden Szolgáltatási Szerződésre.
    • Az ÁSZF nem, vagy csak részben terjed ki azokra a Szolgáltatási Szerződésekre, amelyek kifejezetten kinyilvánítják, hogy az ÁSZF rendelkezései nem, vagy csak részben alkalmazhatóak.
    • Jelen ÁSZF személyi hatálya kiterjed a Szolgáltatóra és a vele Szolgáltatási Szerződést kötő Vendégre, vagy Költségviselőre.
    • Az ÁSZF mellékleteinek tekintendők mindazon, a Vendég által elérhető leírások, tájékoztatók, amelyek adott Szolgáltatás, vagy Szolgáltatások feltételeit, tartalmát meghatározzák, de az ÁSZF-től formailag különállók. Az ÁSZF tárgyi hatálya kiterjed a mellékleteire is.

 

  1. A Szolgáltatási Szerződés létrejötte
  2. A Szolgáltatási Szerződés a Szolgáltató és a Vendég vagy a Költségviselő között különböző formában jöhet létre.
  3. A Szolgáltatási Szerződés szóban nem kerül megkötésre,
  4. Ha a Szolgáltatási Szerződés írásbeli alakban, így például e-mail, vagy fax útján kerül megkötésre, úgy az akkor jön létre, ha
    • a Szolgáltató Szolgáltatási Szerződés létrehozására irányuló írásbeli Ajánlatát a Vendég írásbeli alakban elfogadja, vagy
    • a Szolgáltató a Vendég által történő elfogadásról írásbeli Visszaigazolást küld a Vendég részére.
  5. Ajánlatnak kell tekinteni a Szolgáltató weboldalán közzétett ünnepi- és egyéb ajánlatait, akcióit, kedvezményeit akkor is, ha az nem a Vendég nevére szóló, egyéni ajánlata.
  6. Szolgáltató a szálláshely nyújtásával közvetlenül összefüggő egyéb szolgáltatásokat (így pl. bicikli-, tüzifa biztosítása, stb.) az Ajánlatában, vagy a mindenkor hatályos ÁSZF mellékleteiben meghatározza. Ha vannak a Vendég által megrendelhető Kiegészítő Szolgáltatások, azok feltételeiről Ajánlatában, vagy a mindenkor hatályos ÁSZF mellékleteiben tájékoztatja a Vendégeket.
  7. Vendég kérhet a Szolgáltatótól egyedi Ajánlatot is.
  8. Amennyiben Szolgáltató a Vendég által elfogadástól eltérő tartalmú Visszaigazolást küld, például adminisztrációs hiba miatt, úgy azt nem új Ajánlatnak kell tekinteni.
  9. A gyakorlatban és általánosságban a Szolgáltatási Szerződés tartalma:

Szolgáltató részéről küldött, vagy a weboldalon elérhető Ajánlat,

a vonatkozó megrendelés és

Visszaigazolás együtteséből ismerhető meg.

  1. Ez alól kivételt képez az az eset, ha a Szerződő felek – egyedi ajánlat alapján – külön nevesített Szolgáltatási Szerződést kötnek egymással.
  2. A Szolgáltatási Szerződés minimális tartalmi feltételeit a jelen ÁSZF tartalmazza.
  3. Amennyiben a Szerződő felek között esetlegesen vita alakul ki a Szolgáltatási Szerződés létrejötte, és/vagy annak tartalma, továbbá a Szolgáltatási Szerződés szerződésszerű teljesítéssel való, vagy teljesítés nélküli megszűnése vonatkozásában, úgy a Szolgáltatási Szerződés létrejöttét, és/vagy annak tartalmát, valamint a Szolgáltatási Szerződés szerződésszerű teljesítéssel való vagy teljesítés nélküli megszűnését az a Szerződő fél köteles igazolni és esetleges jogvita esetén bizonyítani, aki a Szolgáltatási Szerződés létrejöttére és/vagy annak meghatározott tartalmára, továbbá a Szolgáltatási Szerződés szerződésszerű teljesítéssel való, vagy teljesítés nélküli megszűnésére hivatkozik, függetlenül attól, hogy az szóban, vagy pedig írásban (ideértve az e-mail-t) jött-e létre, vagy írásbeli alak esetén attól, hogy a Szolgáltatási Szerződés a teljes bizonyító erejű magánokirat követelményeinek esetlegesen nem felel meg.

 

  1. A Szolgáltatási Szerződés minimális tartalmi feltételei
  2. A Szolgáltatási Szerződés, eltérő rendelkezés hiányában, legalább tartalmazza:
    • a Szálláshely-szolgáltatás időpontját, vagy időtartamát, azaz az érkezés napját (a továbbiakban: érkezés napja) és a távozás napját (a továbbiakban: távozás napja),
    • a Vendég nevét,
    • a Vendég email címét és lakcímét és/vagy
    • telefonszámát,
    • személyi igazolványának és lakcímkártyájának adatait
    • a Vendéggel érkező és együtt ott tartózkodó Személyek számát és a személyi igazolvány, valamint a lakcímkártya adatait,
    • a Szálláshely-szolgáltatás fajtáját és az ellátás módját,
    • az ellenérték összegét,
    • annak jelzését, ha vissza nem térítendő ellenérték megfizetésről van szó,
    • továbbá, amennyiben a Vendég és a Költségviselő személye nem azonos, úgy a Költségviselő (cég)nevét, lakcímét vagy székhelyét, továbbá cég esetében a Költségviselő adószámát, azzal, hogy ebben az esetben a Szolgáltató a Szolgáltatási Szerződést a Költségviselővel köti meg.
    • igényelt Kiegészítő Szolgáltatás(oka)t, ha a Kiegészítő Szolgáltatás(oka)t a Vendég már a Szálláshely-szolgáltatás nyújtásának megkezdése előtt megismerte.
    • Amennyiben a Szolgáltatási Szerződés fent meghatározott minimális tartalma magából a Szolgáltatási Szerződésből egyértelműen nem derül ki, úgy a Szolgáltatási Szerződés tartalmát Szolgáltatónál a Szolgáltatási Szerződés megkötésének pillanatában hatályos és érvényes, a Szolgáltatási Szerződésre vonatkozó Ajánlat(ok) és végső soron a jelen ÁSZF kiegészítik.
    • A Szolgáltatási Szerződés meghatározott időtartamra (érkezés napja és a távozás napja közötti időtartamra, beleértve e két napot is) szól.
    • A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ által működtetett NTAK rendszer – „Vendégem” oldalára történő vendégadatok kötelező rögzítését (info.ntak.hu)
  1. A Szolgáltatási Szerződés létrejöttével

a Szolgáltató vállalja,

  • hogy a Szolgáltatási Szerződésben és a jelen ÁSZF-ben meghatározott Szálláshely-szolgáltatást és amennyiben ilyen(ek) a Szolgáltatási Szerződésben meghatározásra kerül(nek), úgy a Szolgáltatási Szerződés szerinti Kiegészítő Szolgáltatás(oka)t a Szolgáltatási Szerződés szerint nyújtja a Vendég és a vele együtt ott tartózkodó Személy(ek) részére,

a Vendég vállalja,

  • hogy a Szolgáltatást- a Vele együtt ott tartózkodó Személlyel, ha van ilyen személy- együtt igénybe veszi,
  • a Vele együtt ott tartózkodó Személy(ek) magatartásáért felelősséggel tartozik,
  • az igénybe vett Szolgáltatás ellenértékét a Szolgáltató részére határidőben megfizeti abban az esetben is, ha Költségviselő tőle különböző személy, de a Költségviselő határidőben nem teljesít.
  • Szolgáltató és a Vendég kölcsönös és egybehangzó akaratuk alapján jogosultak a Szolgáltatási Szerződés tartalmát módosítani.

 

 

  • A Szolgáltatási Szerződés megszűnése
  1. A Szolgáltatási Szerződés megszűnik annak szerződésszerű teljesítésével, továbbá a Szerződő felek jogosultak a Szolgáltatási Szerződést közös megegyezéssel bármikor, akár szóban, akár írásban megszűntetni.
  2. A Szolgáltatási Szerződés rendes felmondás útján nem szüntethető meg.
  3. A Vendég jogosult a Szolgáltatási Szerződést azonnali hatállyal rendkívüli felmondás útján megszűntetni, abban a nem várt esetben, amennyiben
    • a Vendég (és a Vele együtt ott tartózkodó Személy) részére a Szolgáltatási Szerződés szerinti Szolgáltatást a Szolgáltató a szerződés rendelkezéseit súlyosan sértő módon nyújtja és a szerződésszerű állapotot a Szolgáltató felhívás ellenére sem biztosítja;
    • a Szolgáltató, valamint a Szolgáltató érdekében, vagy javára eljáró személy a Villában való békés tartózkodással és a nyugodt pihenéssel, vagy az emberi együttélés követelményeivel nyilvánvalóan ellentétes, botrányos vagy tűrhetetlen magatartást tanúsít és azt a Szolgáltató felszólítás ellenére sem orvosolja;
    • a Szolgáltató, valamint a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személy olyan fertőző betegségben szenved, amely a Vendég (és a Vele együtt ott tartózkodó Személy) egészségét veszélyezteti;
    • azzal, hogy az a/ és a b/ alpont szerinti esetben az azonnali hatályú felmondást nem kell előzetes felhívásnak megelőznie, ha a kifogásolt magatartás olyan súlyos, hogy a Vendég részéről a Szolgáltatási Szerződés fenntartása nem elvárható.
  4. A Szolgáltató jogosult a Szerződést azonnali hatállyal rendkívüli felmondás útján megszüntetni, abban a nem várt esetben, amennyiben
    • a Vendég (és/vagy a vele együtt ott tartózkodó Személy) a Villát-, a berendezési tárgyakat-, tartozékokat és egyéb, a Szolgáltató tulajdonában, vagy birtokában levő ingóságot, vagy ingatlant rongálja, és/vagy rendeltetésével ellentétesen használja és azzal felszólítása ellenére sem hagy fel,
    • a Vendég (és/vagy a vele együtt ott tartózkodó Személy) a Szolgáltató biztonsági előírásait, Házirendjét nem tartja be, a Szolgáltatóval és/vagy alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít, vagy egyébként a Villában tartózkodó egyéb személyekkel szemben a békés ott tartózkodással és a nyugodt pihenéssel, vagy az emberi együttéléssel és követelményeivel ellentétes, botrányos vagy tűrhetetlen magatartást tanúsít és azt felszólítása ellenére sem hagyja abba,
    • a Vendég bűncselekményt valósít meg,
    • a Vendég (és/vagy a vele együtt ott tartózkodó Személy) olyan fertőző betegségben szenved, ami más Vendég, és/vagy a vele együtt ott tartózkodó Személy, vagy a Szolgáltató érdekében, vagy javára eljáró személyi kör egészségét veszélyezteti,
    • azzal, hogy az a./ – d./ alpont szerinti esetben az azonnali hatályú felmondást nem kell előzetes felhívásnak megelőznie, ha a kifogásolt magatartás olyan súlyos, hogy a Szolgáltatótól a Szerződés fenntartása nem elvárható.
    • A rendkívüli felmondás bármely fent meghatározott esetében, a rendkívüli felmondással egyidejűleg beáll Vendég Ellenérték fizetési kötelezettsége a teljes foglalási időtartamra.
    • Amennyiben a Szolgáltatási Szerződést rendkívüli felmondással a Vendég mondta fel a fent meghatározott ok valamelyikéből, úgy a lefoglalt szolgáltatások ellenértékét Szolgáltató részére megfizetni köteles.
    • Amennyiben a Szolgáltatási Szerződést rendkívüli felmondással a Szolgáltató mondta fel a Vendégnek felróható okból, úgy Szolgáltató a Szolgáltatási Szerződés szerinti teljes ellenérték összegére igényt tarthat, de mérlegelési jogkörében eljárva ettől részben, vagy egészben eltekinthet.
    • Jelen szabályozás nem érinti a Szolgáltató vagy a Vendég jogszabályok szerint történő kártérítés fizetési kötelezettségét.
    • A Szolgáltatási Szerződés megszűnik a Vendég halálával.
    • Amennyiben a felek közötti Szolgáltatási Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.
    • A „vis major” olyan ok, vagy körülmény (ideértve, de nem kizárólagosan: háború, tűz, árvíz, áramhiány bekövetkezése), amely felett egyik fél sem bír ellenőrzéssel, ezért bármely szerződő fél mentesül a Szolgáltatási Szerződésből eredő kötelességének teljesítése alól, amíg ezen ok, vagy körülmény fennáll. Szolgáltató és Vendég (Költségviselő) egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

 

  • A Szolgáltatási Szerződés és az ÁSZF viszonya
  1. A Szolgáltatási Szerződés létrejöttével az ÁSZF rendelkezései is érvényesek és kötik a Szerződő feleket.
  2. A mindenkori ÁSZF a Szolgáltatási Szerződés tartalmát – szükség esetén – kitölti, a Szolgáltatási Szerződés rendelkezéseit értelmezi, magyarázza, valamint kiegészíti, kibővíti.
  3. Az ÁSZF és a Szolgáltatási Szerződés együttesen a Szerződő felek, tehát a Szolgáltató és a Vendég (vagy Költségviselő) valamennyi nyilatkozatát tartalmazzák, kivéve, ha a Szerződő felek a Szolgáltatási Szerződés kapcsán további megállapodást kötnek.
  4. Amennyiben a Szerződő felek a Szolgáltatási Szerződésben, vagy az egyéb megállapodásukban a mindenkori ÁSZF-től kölcsönös akarattal eltérnek, úgy a Felek a Szolgáltatási Szerződésben vagy az egyéb megállapodásukban foglaltakat tekintik irányadónak.

 

 

  1. Általános rendelkezések a Szolgáltatási szerződés alapján létrejövő jogviszonnyal és egyebekkel kapcsolatban
  2. A fentiek szerint, a mindenkori ÁSZF a Szolgáltató, és a Vele szerződéses kapcsolatba lépő Vendég (vagy Költségviselő) között létrejövő jogviszony általános feltételeit magyarázza, részletezi és tartalmazza.
  3. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a szállás közismert, általánosan elfogadott, vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a szállást hibás áron biztosítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szolgáltatását, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
  4. Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a szállás valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt foglalás semmis szerződésnek tekintendő.
  5. Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki a külön megállapodások, így például egyéb szerződések megkötését a Vendéggel.
  6. Az ÁSZF ugyancsak nem zárja ki annak lehetőségét, hogy Szolgáltató szállásközvetítőkkel, szervezőkkel, vagy más harmadik személyekkel, az adott ügylet típusának megfelelő tartalommal és feltételekkel – egyedi árazású – szerződést kössön.
  7. Fentieknek megfelelően, Szolgáltató csoportos szálláshely-szolgáltatás nyújtására irányuló igény esetén, jogosult a jelen az ÁSZF-től eltérő feltételekhez kötni a Szolgáltatási Szerződés megkötését.
  8. Szolgáltató a Szolgáltatást a Szolgáltatási Szerződés és az ÁSZF szerint, a Villa besorolásának megfelelő színvonalon, a vonatkozó jogszabályi előírások szerint és a Szolgáltatótól elvárható legmagasabb szakmai színvonalon nyújtja.

A Szálláshely-szolgáltatásnak a Kiegészítő Szolgáltatások nem képezik a részét, így azokra a Vendég az adott fajtájú Szálláshely-szolgáltatás részeként igényt nem formálhat.

 

 

  1. Felek jogai és kötelezettségei – a Szerződő fél jogai és kötelezettségei
  2. A mindenkor hatályos ÁSZF, valamint a Szolgáltatási Szerződés, a Szolgáltatónál mindenkor hatályos szabályzat és Házirend, valamint a vonatkozó jogszabályok meghatározzák a Szerződő felek jogait, valamint kötelezettségeit. Ezért az alábbi felsorolás nem tekinthető taxatívnak, csak példálózó, külön kiemelt és nevesített felsorolásnak.
  3. A Szolgáltatási Szerződés értelmében a Vendég (és a Vele együtt ott tartózkodó Személy) jogosult a megrendelt Villa azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
  4. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
  5. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a Villában való tartózkodás időtartama alatt. A Vendég panasztételi joga a Villából történt elutazását követően megszűnik.
  6. A Vendég (Költségviselő) köteles
    • a Szolgáltatási Szerződésben megrendelt és igénybe vett Szolgáltatások ellenértékét a Szolgáltatási Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
    • arra is, hogy a Szolgáltatási Szerződésben meghatározott Szolgáltatások ellenértékének teljes összegét megfizesse akkor is, ha azokat nem, vagy csak részben vette igénybe, ha a mindenkor hatályos ÁSZF szerinti feltételek beálltak (lásd még: Lemondási feltételek, Szolgáltatás igénybevételének elmulasztása – no show).
    • arra, hogy a Szolgáltatási Szerződésben meg nem határozott, de igénybe vett, vagy magatartása, vagy általa előidézett, vagy vele kapcsolatban történt esemény, történés kapcsán bekövetkező külön díjakat, vagy Szolgáltató, vagy harmadik személy elszenvedett kárát a Szolgáltató, vagy a harmadik személy számára megfizesse (lásd még pl.: Vendég betegsége, halála, és 18. fejezet 10. pont alpontjai).
    • A Vendég gondoskodni köteles arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Villa bármely helységében.
    • A Vendég a Szolgáltatási Szerződés és a mindenkor hatályos ÁSZF rendelkezéseit, a Szolgáltatónál hatályos különböző házirendek rendelkezéseit és a vonatkozó jogszabályokat betartani köteles.
    • Vendég tartózkodni köteles minden olyan cselekménytől, amely a Villában való békés tartózkodással és a nyugodt pihenéssel, vagy az emberi együttélés követelményeivel nyilvánvalóan ellentétes, botrányos vagy tűrhetetlen magatartás, vagy bűncselekmény.

 

 

  1. Felek jogai és kötelezettségei – a Szolgáltató jogai és kötelezettségei
  2. A Szolgáltató jogosult a megrendelt-, vagy igénybe vett Szolgáltatás ellenértékére, kivéve ha a Szolgáltatási Szerződésből, vagy a hatályos ÁSZF-ből más nem következik.
  3. A szóbeli-, vagy írásbeli ajánlatkérésére a Szolgáltató írásbeli ajánlatot küld kötöttség, azaz opciós határidő megjelölése nélkül. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 1 órán belül nem érkezik konkrét megrendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik. Foglalás szabad kapacitás függvényében lehetséges.
  4. A Szerződés kizárólag az írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.
  5. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem tekinthető szerződésnek.
  6. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.
  7. A Szolgáltatót a Szolgáltatásból fakadó, valamint ahhoz kapcsolódó ellenértékre vonatkozó követelése biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azokon a dolgain, amelyeket a Villába magával vitt.
  8. Szolgáltató jogosult a Vendéget (és a Vele együtt ott tartózkodó Személyt) rendre utasítani, szükség esetén rendőri vagy egyéb intézkedést kérni.
  9. Szolgáltató köteles a Szolgáltatási Szerződés és a mindenkor hatályos ÁSZF, valamint az egyéb belső szabályok és házirendek rendelkezéseit betartani, és a Vendég érdekeit és jogait messzemenően képviselni és elősegíteni.
  10. Szolgáltató köteles megtenni minden olyan intézkedést, amely a Szolgáltatás zavartalan nyújtásához szükséges.
  11. Szolgáltató köteles az ellenérték, vagy ellenérték-rész visszafizetésére, ha a mindenkor hatályos ÁSZF szerinti feltételek beálltak (lásd pl.: Lemondási feltételek).
  12. Ha a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a villát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett villát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
  13. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
  14. A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják, azokat a Turisztikai Ügynökség elektronikus nyilvántartási rendszerében rögzítsék. A Villában bejelentés nélkül senki sem lakhat.
  15. A megrendelés visszaigazolásában szereplő személyek egyidejűleg a Csiba Villa Általános Szerződési Feltételeit, valamint a területi házirendet elfogadják, és kötelesek betartani.
  16. A foglalással hozzájárul, hogy a Csiba Villa e-mailben tájékoztathatja Önt a csomagajánlatokról. 

 

  • Elhelyezési garancia

Amennyiben a Szolgáltató a Szolgáltatási Szerződésben szereplő Szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.

A felajánlott szállás a vendégnek el kell fogadnia, ellenkező esetben kártérítésre nem jogosult.

 

 

  • Lemondási feltételek
  1. A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról, vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően – a megrendelésben visszaigazolt határidőig -, írásban tájékoztatja a Villát.
  2. A foglalóval megerősített foglalások lemondása esetén a foglalót – a visszaigazolásban megjelölt határidőn túl- nem áll módunkban visszaadni.
  3. Amennyiben a Vendég az érkezési napot megelőző 20 napon belül mondja le a foglalását, a foglaló csak a Szolgáltató engedélye alapján használható fel egy következő időtartamra szóló foglalásnál. Egyéb esetben a foglaló a Szolgáltatót illeti.
  4. A lefoglalt, de a Villában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.

 

  • A Villa elfoglalása és a távozás
  1. Vendég és a Vele érkező együtt ott tartózkodó Személy(ek) a Szolgáltatásnak megfelelő vendégházat az Érkezés Napján 16:00 órától jogosultak elfoglalni és a Távozás Napján legkésőbb 10:00 óráig kötelesek elhagyni.
  2. Ha a Vendég (és a Vele érkező együtt ott tartózkodó Személy(ek)) a Szolgáltatásnak megfelelő vendégházat az Érkezés Napján délután 16:00 óra előtt kívánja elfoglalni, úgy Szolgáltató meghatározott összegű ellenértékre – mely az ÁSZF mellékletét képezi – tarthat igényt, amennyiben a kérést Szolgáltató teljesíteni tudja (pld. a vendégházban még vendégek tartózkodnak).
  3. A villában maximálisan 8 fő tartózkodhat. Szolgáltató – egyedi megállapodás alapján – eltérhet a meghatározott létszámkorlátozástól.
  4. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta (a Távozás napja) előtt véglegesen elhagyja a Szobát, a Szolgáltató 100 százalékban jogosult a megrendelt Szolgáltatások ellenértékére.
  5. A lejárati idő, tehát a Távozás napja előtt megüresedett vendégházat a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
  6. A Szolgáltatónak abban az esetben, ha a nem jelenik meg a megállapodás szerinti nap 22.00 óráig, joga van arra, hogy visszalépjen a szerződéstől kivéve, ha későbbi érkezési időpont került kikötésre.
  7. Kiemelt időszakokban, főszezonban és ünnepnapokon előzetes értesítés, illetve előlegfizetés hiányában a Villa foglalási lehetősége érkezés előtt 48 órával a Villa általi előzetes értesítés nélkül törlésre kerülnek.
  8. Amennyiben a foglalót fizetett, a Villa legkésőbb az érkezési napon 22.00 óráig lefoglalva marad (maradnak).
  9. A Villa foglaltságának függvényében, térítés ellenében biztosítja a korai érkezés, illetve a késői elutazás lehetőségét a szabad kapacitás függvényében. Amennyiben e szolgáltatásunkat igénybe kívánja venni, a Szolgáltatóval előre egyeztetni szükséges az ajánlat elfogadásakor. 
  10. A tartózkodás Vendég általi meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.
  11. Amennyiben a Vendég a szobáját a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 10.00 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, úgy a Szolgáltató jogosult 30% napi felár megfizettetésére és ezzel egyidejűleg a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége is megszűnik.

 

 

  1. Hosszabbítás
  2. Hosszabbítás a Szolgáltatási szerződés legalább 1 éjszakával történő megnövelését jelenti.
  3. A Szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához minden esetben a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Hosszabbítás esetében a Szolgáltató kikötheti a már teljesített Szolgáltatás díjának megtérítését.
  4. A meghosszabbítási igény teljesítésére vonatkozóan a Szolgáltatónak nincsen kötelezettsége. Szolgáltató a meghosszabbítást a Villa telítettségétől teszi függővé.
  5. A Villára és a meghosszabbítani kívánt Szolgáltatás(ok)ra az eredeti Távozás Napján hatályos, kedvezmények nélküli árak (rack rate) vonatkoznak. Szolgáltató méltányosságból ettől a szabálytól, a Vendég előnyére, eltérhet.

 

 

  • Árak, kedvezmények, csomagajánlatok

 

  1. A Villa mindenkori lista árai a Villa honlapján a https://csibavilla.hu/ oldalon találhatók.
  1. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
  2. A Vendég a szolgáltatások áráról mindig tájékoztatást kap a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt az árajánlatban.
  3. Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A közzétett árak nem tartalmazzák a helyi rendeletben meghatározott idegenforgalmi adót, amit a helyszínen kell megfizetni (500 Ft/fő/éj – 18 éves kor felett). A Szolgáltató a hatályos adó-törvény módosulása miatti többlet terheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.
  4. Az aktuális ajánlatok, kedvezmények a  https://csibavilla.hu/ oldalon folyamatosan meghirdetésre kerülnek. A meghirdetett kedvezmények mindig egyéni foglalásra vonatkoznak.
  5. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze semmilyen más kedvezménnyel.

 

 

  • Szolgáltatás igénybevételének elmulasztása – no show
  1. Előzetes jelzés nélkül meg nem érkezett Vendég esetében, amennyiben a Vendég a Szolgáltatás igénybevételét a Szolgáltatási Szerződésben foglalt módon biztosította, úgy a Vendég által elfogadott és visszaigazolt Ajánlatban szereplő, a megrendelt teljes Szolgáltatás ellenérték összege kerül felszámításra.
  2. Ebben az esetben, Vendég (Költségviselő) köteles a még meg nem fizetett ellenérték-részt a Szolgáltató számára megfizetni.
  3. A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött Ajánlatának megrendelése, a fentiektől eltérő, egyedi Szolgáltatási Szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.

 

  • Vendég betegsége, halála
  1. Amennyiben a Szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég (és/vagy Vele együtt ott tartózkodó Személy) megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató által kifüggesztett ügyeleti orvosi segítséget veheti igénybe.
  2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tarthat igényt a beteg/elhunyt Vendég hozzátartozója, örököse, vagy a Költségviselő részéről az esetleges orvosi és eljárási költségek és a betegség/haláleset kapcsán a Villában, a berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk, valamint a holttest elszállítása tekintetében.
  3. Szolgáltató az elhunyt Vendég által az elhalálozást megelőzően igénybe vett Szolgáltatások Ellenértékére igényt tart.

 

  • A Szolgáltatás ellenében a Szolgáltatót illető Ellenérték, és annak megfizetése
  1. A Vendég vagy a Költségviselő a Szolgáltatás Ellenértékét
    • előzetes banki átutalással, és
    • a helyszínen készpénzzel, vagy
    • a OTP Szépkártyával, vagy
    • ezek kombinálásával köteles kiegyenlíteni.
  2. A Szolgáltató által bankkártyával történő fizetést nem fogad el.
  3. A Vendég jogosult az ellenértéket, vagy annak egy ellenérték-részét a Szolgáltatónak kizárólag forintban tudja megfizetni.
  4. Az Ellenérték három részből áll:
    • Szálláshely-szolgáltatás ellenértéke
    • Kiegészítő szolgáltatás ellenértéke
    • Idegenforgalmi adó) összege
  5. A Szolgáltató a Szolgáltatás igénybevételének garantálására
    • 30% előlegfizetést kér, amely előre utalással történhet.
  6. Szolgáltató – a fentieken túl – a Szolgáltatás igénybevételét a következő feltételhez köti: Vendég a bejelentkezéssel párhuzamosan köteles a Visszaigazolás szerinti teljes ellenértéket a Szolgáltató számára a 18.1. szerinti módok valamelyikével, a villa elfoglalását megelőzően, kiegyenlíteni.
    A gyakorlatban ez a fennmaradó 70% ellenérték-rész előzetes megfizetését jelenti, a villa elfoglalása előtt.
  7. Szolgáltató az Ajánlatban meghatározza a Szolgáltatásra vonatkozó ellenértéket, valamint az ajánlattételkor érvényes, törvény által előírt adótartalmakat.
  8. Szerződő felek a Vendég által elfogadott és visszaigazolt Ajánlatban meghatározott ellenérték(ek)hez kötve vannak, a Szolgáltatás Ellenértékét nem változtathatják meg egyoldalúan.
  9. Szolgáltató az alábbiakban, példálózó felsorolással külön is nevesíthet Kiegészítő szolgáltatásokat tekintettel arra, hogy azok a szokásos szerződési gyakorlattól eltérnek és külön térítés ellenében vehetők igénybe

 

  1. .Kötelező takarítási szolgáltatás villa nem rendeltetésszerű használata esetén
    1. Abban az esetben, ha a Vendég(ek) vagy az együtt ott tartózkodó Személy(ek) a nemdohányzó villában dohányoznak, vagy a villában a Szálláshely-szolgáltatással, vagy Kiegészítő szolgáltatással össze nem egyeztethető olyan tevékenységet végez(nek), amely a szobatakarítás szokásos mértékét jelentősen meghaladja, a Szolgáltató jogosult külön díjat felszámítani.

 

  1. Többlet használat
  • Abban az esetben, ha a Vendég (és az együtt ott tartózkodó Személy(ek)) a villát határidőben nem hagyjá(k) el, úgy a Szolgáltató a Vendéggel szemben a villa további használatért díjat (a továbbiakban: Többlet Használati Díj) jogosult érvényesíteni, amelynek mértékét a Szolgáltató a Házirendben teszi közzé.
  • A Többlet Használati Díjat, amennyiben annak fizetési kötelezettsége merül fel, az ellenérték részeként köteles a Vendég a Szolgáltató részére megfizetni.
  • Parkolás: 3 személyautó részére díjmentes

 

  • Aktuális Ellenértékek, árak, kedvezmények, akciók, ajánlatok, és egyéb Ajánlatok a https://csibavilla.hu weboldalon kerülnek meghirdetésre.
  • A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül, szabadon változtathatja, de a változás a visszaigazolásban, Szolgáltatási Szerződésben szereplő díjakat nem érinti.
  • A Kiegészítő szolgáltatások árai https://csibavilla.hu weboldalon kerülnek meghirdetésre.

 

  • Panaszkezelés
  1. A Vendég vagy a vele együtt ott tartózkodó Személy(ek)(a továbbiakban: Panaszos) a Szálláshely-szolgáltatás ideje alatt felmerülő, a Szolgáltató, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személy magatartására, tevékenységére vagy mulasztására, adott Szolgáltatás minőségére vagy elmaradására, vagy a szállás minőségére, tárgyaira vonatkozó esetleges panaszt (a továbbiakban: Panasz) a Szolgáltatóval legkésőbb a Távozás Napján szóban, vagy írásban közölheti.
  2. A Szolgáltató a Panaszt köteles megvizsgálni és megválaszolni.

 

  • Kártérítési felelősség
  1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a Villán belül, a Szolgáltató munkavállalói vagy a Szolgáltató érdekében eljáró személy(ek) hibájából következett be.
  2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató munkavállalóinak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.
  3. A Szolgáltató csak abban az esetben felelős azért a kárért, amelyet a Vendég dolgainak elvesztése, elpusztulása vagy megsérülése folytán szenved, ha a kárt ért dolgot a Vendég a Villa széfjében helyezte el.
  4. Szolgáltató felelőssége kizárt, ha a Szolgáltató bizonyítja, hogy az ilyen széfben elhelyezett dologban bekövetkező kárt a Villa alkalmazottainak és egyéb Vendégeinek körén kívül álló elháríthatatlan ok, vagy a Vendég maga okozta.
  5. Szolgáltató jogosult a Villában olyan helyiségeket meghatározni, ahova a Vendég (és/vagy vele Együtt Ott Tartózkodó Személy) nem jogosult belépni, amely helyeken bekövetkezett esetleges károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal, azokat ugyanis olyan károknak kell tekinteni, amit a Vendég (és/vagy a vele Együtt Ott Tartózkodó Személy) maga okozott.
  6. A Villa  esetleges hiányosságaiból eredő kárért való felelősség a Szolgáltatót akkor terheli – feltéve, hogy azt nem a szerződésszegésen kívül, vagy a szerződésszegéssel okozott kár szabályai szerint kell megítélni -, ha a karbantartásra vonatkozó szabályokat a Szolgáltató megsértette és/vagy a karbantartás során a károk megelőzése érdekében a Szolgáltató nem úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható. A karbantartásra vonatkozó szabályok betartását és azt, hogy a karbantartás során a károk megelőzése érdekében a Szolgáltató úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható, a Szolgáltató köteles kétség esetén bizonyítani. A Szolgáltató szerződésszegésen kívüli vagy a szerződésszegéssel okozott kárért való felelősségére a Ptk. szabályai irányadóak.
  7. Szolgáltató részéről a kártérítés maximális mértékét a 2013. évi V. törvény határozza meg.
  8. A Vendég az Őt ért kárt az észlelést követően azonnal jelenteni köteles a Szolgáltatónak, és minden szükséges adatot a Villa rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, és esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
  9. A Vendég mindazon károkért felelősséggel tartozik, amelyeket a Vendég és/vagy a vele Együtt Ott Tartózkodó Személy a Szolgáltatónak, vagy egyéb harmadik személynek okoz, függetlenül attól, hogy a károsultnak jogában áll-e kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.
  10. Abban az esetben, ha a Vendég végleges távozása után derül fény arra, hogy a Vendég kétséget kizáróan a Szolgáltatónak, vagy más Vendégnek, vagy harmadik személynek vagyoni kárt okozott, úgy Szolgáltató jogosult a kárösszeget a Vendéggel szemben érvényesíteni. Ebben az esetben a kétséget kizáró bizonyítékokat a Szolgáltató köteles eredeti állapotban 3 évig megőrizni és szükség esetén az eljáró hatóság rendelkezésére bocsátani.
  11. Abban az esetben, ha a Vendég végleges távozása után gyanítható, hogy a Vendég a Szolgáltatónak, vagy más Vendégnek, vagy harmadik személynek vagyoni kárt okozott, úgy Szolgáltató köteles rendőrségi eljárást kezdeményezni a Vendéggel szemben a tényállás tisztázása érdekében és köteles minden birtokában levő bizonyítékot átadni az eljáró hatóság részére.
  12. Vendég és/vagy a Vele Együtt Ott Tartózkodó Személy által okozott vagyoni kár mértékét a Szolgáltató jogosult meghatározni. Amennyiben a Villában tartózkodó Vendég és/vagy a Vele Együtt Ott Tartózkodó Személy az általa okozott kár mértékét vitatja, úgy a kárösszeget megállapító a Ptk. rendelkezései szerint fordulhat jogorvoslatért. Amennyiben a Vendég és/vagy a Vele Együtt Ott Tartózkodó Személy továbbra sem fogadja el a megállapított kár mértékét, úgy a mindenkor hatályos jogszabályok szerinti jogi lépéseket tehet.
  13. Ha a szerződő felek bármelyike adatokat digitális adathordozón, vagy internet útján közöl a másik féllel, köteles az adatok biztonságáról, biztonságosságáról és vírusmentességről megfelelő vírusvédelmi eszközzel gondoskodni. Amennyiben bármelyik Fél ezen kötelezettségét elmulasztja, és ezáltal a másik fél bármely számítógépében, vagy rendszerében kár keletkezik, a teljes kár megtérítése a kötelezettségét megszegő Felet terheli.

 

 

  • Adatkezelés

Az adatkezelésre a Szolgáltatónál mindenkor hatályos – az ÁSZF-től formailag különálló -Adatvédelmi és Adatbiztonsági Szabályzat rendelkezései az irányadóak.

 

  • Titoktartás

Szolgáltató kijelenti, hogy a Vendég és/vagy a Vele Együtt Ott Tartózkodó Személyekkel kapcsolatban tudomására jutott minden információt és adatot bizalmas adatként kezel és titoktartási kötelezettsége a tudomására jutástól számított 10 évig kiterjed rá. Az adatok védelmét egyebekben az Adatkezelési- és Adatvédelmi Szabályzat rendelkezései szerinti működés látja el.

 

 

  • Egyéb rendelkezések
  1. Amennyiben a Szolgáltatási Szerződés és/vagy az annak elválaszthatatlan részét képező ÁSZF egyes rendelkezései teljes egészében, vagy részben érvénytelenek lennének, úgy az nem érinti a többi rendelkezés érvényességét. Értelmezés vagy kiegészítés útján olyan szabályozást kell találni, amely az érvénytelen rendelkezéssel elérni kívánt gazdasági célt a törvényileg megengedett keretek között eléri.
  2. A Szolgáltatási Szerződés és az ÁSZF egyes rendelkezéseit, mellékleteit, függetlenül attól, hogy azok hol kerültek elhelyezésre vagy közlésre, a szerződő felek megállapodása részeként és a tényleges tartalmuknak megfelelően kell a szerződő feleknek megítélniük és alkalmazniuk.
  3. Szolgáltató a Szálláshely-szolgáltatás és/vagy Kiegészítő Szolgáltatások nyújtására vonatkozó tájékoztatásokat, akciókat, ajánlatokat és kedvezményeket, valamint a vonatkozó házirendet jogosult – az ÁSZF egyoldalú módosításával egyezően -bármikor és egyoldalúan módosítani, azzal, hogy ezen módosítások a már létrejött Szolgáltatási Szerződések tartalmát nem érinthetik.
  4. Szolgáltató a jelen ÁSZF-nek az időközben módosulandó jogszabályi háttérrel és egyéb belső szabályzattal való összehangolása miatti megváltoztatására a jogot fenntartja.
  5. Az ÁSZF mindenkor hatályos változata elérhető a https://csibavilla.hu/; weboldalon.
  6. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba.
  7. Felek a Szolgáltatási Szerződés és az ÁSZF hatálya alatt a tevékenységük során kötelesek a másik fél jogait és érdekeit szem előtt tartva, a másik fél működését gátló, hátráltató magatartást mellőzve eljárni, és mindent megtenni annak érdekében, hogy a Szolgáltatási Szerződés kapcsán felmerülő valamennyi jogvitát békés úton oldják meg.
  8. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató tevékenységeire vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.